Kvickiis

Love Bubz

Hej, har börjat läsa Bubzbeaty's blogg/vlogg de senate månadna. Jag bara älskar hennes design och hennes Video blogg♥. På hennes hemsida finns även en shop som man kan köpa hennes kläder på ^-^ Fast en sak är dåligt med hennes blogg/Vlogg är att hon bloggar på Engelska >.<, hoppas att ni förstå ^-^
Här är hennes senate Video blogg ^_~ Ett perfekt sommar make up till er som gilla och smika er ^_~.
Jag gilla verkligen denna tröjan ^^ Ett tips till er som har gammla kläder som ni kanske ha tröttnat på eller är för små. Själv så har jag gjort en sjlv till Silja men den blev inte lika bra vill inte visa den ^^.
Klicka på bilden för att komma till hennes blogg/vlogg

Min nyckelring

Hej idag gick jag ut min Silja... Tråkigt men aja. Det va jäte varmt sen på vägen hem, tappade jag bort min nykelring :( Världens bästa nykel ring borta >.<. Sen när jag skulle gå till baka och leta efter den såg jag en död fågel uchuch ush ush fy ... Men titta just nu på Beyond The Realm of Conscience (bortom samvete) tror jag att det betyder på svenska ^^

Världens bästa nykelring helt borta :'(

Convers family ♥

Hej tidgare hade jag berättat att jag hade köpt convers i Berlin. Jag fick med mig ganska snygga hem!
suddig bild ^^ All star family ;)
Lejonpad: 300 kr
Usa: 400Kr
Rosa routiga: 380 kr
Gula korta: 200 kr
Rosa (Kina): 199Kr

Wii

Hej fint väder det var idag. När jag kom blev jag helt stekt haha super varmt va det ju. Sedan har jag bara varit hemma och spela Wii.

Jag i restaurangen i Berlin :))

Dinner

Dags för kineisk gröt som även kallas för rissoppa ^_~ Super gott så gilla jag ha chips till det haha låter kanske konstigt men det är super gott :D. I efterrätt blir det färsk mango ^^

Gratisbio

Hejhej sitter och titta bpå Tv och äter dill chips jätte gott faktiskt min favorit ^_~ Juste ville bara tipsa er om Grtisbio.se där kan man få olika present kort om man få tilläckligt mycket poäng ^_~ Så skynda på att blli medlem i gratisbio själv så är jag det ^^ Om ni verkligen ska bli medlem fyll i Kicki199117 som eran värvare ^_~ Jag hoppades att detta intresserade er allihopa ^-^.
Klicka på bilden för att komma dit ;)

Gamla kina ^-^

Hej ska titta på Kinesiska dramor ^_~  den som jag ska titta på är ganska gammal men gillar fortfarande den. Idag har jag bara tänkt vara hemma och läsa kinesiska ^_~ och kanske gå ut ^-^
Can't Buy Me Love - 公主嫁到

Starbeary nails

Hej har precis målat mina nacklar ^_~ Blev inte så perfekt så jag hade tänkt mig men ändå. Idag har jag bara varit hemma och ätit nudlar ^^ Hihi det va inte gott, så har man tittat på film också det blev mulan i och 2 ^_~ Det va längesen jag såg de filmerna senast tror jag att det var en 9 åring^^.
Mina naglar och min lilla kopp, som jag köpte i Kina♥

Härlanda tjärn

Hej nu ska jag till härlanda tjärn med Silja,sra och Jejje. Denna gången ta jag med mig kameran så det blir bilder annars brukar jag ofta glömma bilderna ^^.

Titanic

Hej idag var Jejje och Sara hemma hos haha. Först ståg vi inte ut med röran så vi bestämmde oss att städa haha det tog oss en timme sedan bakande vi muffins och tittade på Titanic många av er läsare gråter säkert på den men det gjorde inte jag (konstigt). Just nu kollar vi på Supersize Vs superskinne och kollar på andras bloggar.

Berlin torsdag 21/7-11

Hej jag vet att det har varit dåligt upptaering det senaste dagarna. Allt jag ville göra är att slappa och vara med mina vänner^^ Hahah jag fick lägga mig sent på kvällen i Berlin men nu kommer lite bilder.
Jag påväg upp till 203 meter och 360c*. 21/7-11
Min Strabeary cake som jag åt på en restauran i The fernesehturm.

Efter när vi hade varit i The fernsehturm. Gick jag och silja och tryckte lite kroneor hehe ni undra ni säkert hur man kan trycka kronor det kan man faktiskt... Besök Berlin så få ni veta :) Efter det gick vi runt lite och tog kort sen gick vi och åt på en restaurang :).
Själv så valde jag stekt ris med kyclkling, mammi och pappi valde wongtong soup och Silja stekt nudlar med ägg ^_~. Inärheten av restaurangen hitta vi dom hära stjärnorna på tyska stjärnor ^_~
Efter drygt 2 timmar promenad och 10 min åkande till bussen beställde. Jag och Silja mumsbitar till hotellet mammi och pappi ville pröva någor nytt så dom köpte en meny för två pers i Kfc gissa vad dom blev redan jätte mätt på halva -_-" .
Mini sushi

Home sweet home ♥

Hej är hemma igen från kära Berlin. Gud vad många bilder jag kommer visa er hehe... Hoppas att ni gilla det.

Macbbok

Hej förlat för min sega upptatering men jag är i Tyskland nu mycket att göra ^^ Men jag lovar att upptatera mera när jag kommer hem till Sverige igen... Idag hade jag köpt nya Convers hehe jag kommer hem med 2 par är sa glad... Som du ser far jag inte till gang till a med en prick uppe...

Kina mat

Hej igår satt jag på en restaurang i Berlin och åt Kina mat det var jätte gott ^_~ hehe hade tjartat på mammi och pappi jätte länge äntligen fick man Kina mat. Igår köpte jag 5 tröjor ett par shorts och en klänning hihi har hitills köpt saker för 98€. Tyvärr hinner jag inte ta kort på sakerna gör det när jag är i sverige igen men bilder kommer. Snart ska jag ut ^_~Det regnar just nu undra om det bli några fina bilder även i detta vädret ^^.
Vi åt bl.a kyckling, anka,  Shanghai grönsaker^_~ Så fick man melon i efterätt också ^-^.

Ut

God morgon nu ska jag ut med familjen i Berlin vi ska fortsätta besöka Berlins att jag få tillgänligt till Internet där ute så jag kan upptaera bloggen ^_~. Idag hade vi tänkt åka till Lafatyette det är en jätte känd shopping ställe och finns även i Paris.

Mammi, pappi och Silja i TowerBringe 2009 2 dagar innan askmåln

Så är man i hotellet.

♥Hej jag checkade in i hotellet för ca 1 timme sedan men hann aldrig upttadetera eftersom det va mycket att göra. Vi vr tvungna att packa upp allt, borsta tänderna (hann inte det på morgonen^^) och så kronglade Ibnternet så det tog ca en halv timme, men är ledsen att det har varit så segt upptatering. Jo idag när jag landade i Berlin gick jag direkt till en internet cafe för att upptadera! Så ni kanske hörde så älskar jag Berlin♥ Sen tog vi tåget till Vårt hotell som ligger 2 hållplatser ifrån Centralen. Hållplatsen heter Aleanderplatz^^. Men utalas (Alexsandraplats) typisk Tyska. Sendan lämmade vi våran baggage till Hotellet och gick ut för att gå runt vi tog tågrt till en ställe där det va jätte billga saker ^^, påtal om tågg i berlin har dom tåg istället för Tunnelbanan/spårvagn, det är så mycket folk där så det inte få plats. När vi va framme köpte jag en ny Adias väska och ett par gula korta Convers. Sedan åkte vi till Hotellet igen... ♥. Ska kanske ut med Mammi till stan och fika på Starbuks♥
(Bilder senare i samma inlägg)

Landat i Berlin

Hej, har precis landat i berlin och sitter just nu i en Internet cafe I Berlin. Snart ska vi iväg till hotellet tills dess blir det ingen bloggning, men jag kan säga att jag älskar redan Berlin hehe. Ha det sa bra<3

On my way!

Hej sitter i scidialies (båt) bar med ett glas vatten. Ni undra säkert hur jag kom in på en båt helt plötsligt när jag skulle till Berlin med ett tåg hehe. Först var vi framme i Malmö då skulle vi byta tåg till Berlin. Innan vi gick på tågen köpte jag Whopper meal ombord, sedan var det bara dags att rulla iväg till Berlin, Men helt plötsligt stannade tåget jag tittade igenom fönstret för att se vad det va hehe sen såg jag på att hela tåget hade parkerat på en båt♥ Haha jag och Silja blev helt överlyckliga och gick på. Snart ska vi iväg till Scandialies butik och shoppa lite. See you later gauys ♥.
På x2000. Påväg till Malmö.
Malmö central♥
<------- Sen när hat Seven elven börja sälja pizza? o.O
Syskonen Kuang ♥

Berlin berlin.

Hej nu är allt packat och klart ska åka iväg till centralen med bilen om ca en timme. Så mormor är också här nu... Haehe silja är fortfarande närvos haha. Så håller vi på att snacka om massor av saker. Så ska man halla i en egen systemkamra på resan. Kommer har jätte trågit när jag sitter på tåget, men tiden går snabbt hoppas jag.
Haha silja kom hem med muslibars gott äter det nu

Best things I had

Hej sitter och lyssna på beyonce låt "Best thing I never had". Vad ska man göra under tiden då :/

Berlin idag!

Hej idag tar jag tåget till berlin. Det kommer bli en lång resa, silja är lie nervös om tåget ska gå snabb ^^. Men hursom helst längtar jag bara varje minut och sekund tillls vi ska till centralen ^_~. Just nu är jag sugen på ett glas is te... När man sitter och chatta med Noona om det så blir man sugen på det just nu, vill ha! men hur som helsst ska jag kolla om jag har glömt något till Berlin^-^.

Förlåt, förlåt!

Förlåt för att jag inte ha upptaterat efter jag såg klart på Trassel... Den va ganska va hade förväntat mig mer. Men den va inte hur dålig som helst, ganska genom tänk men förkort tyckte jag att den va.
Jag hann inte upptaera p.g.a att det hände en sak :/. Vill inte snacka om det här i bloggen just. Idag var jag me mina kompisar här nere på gården eftersom imon så åker jag iväg till berlin :D! Det kommer blir en lång resa hoppas att ni alla läsare följer mig hela denna vägen.

Trassel

Hej idag köpte jag trassel filmen. Just nu sitter jag och Silja och titta på den haha ska bli så kul :) berätta mer om den sen.

Musik

Hejhej sitter i soffan och lyssna på några låtar med Jejje, tänkte dela med mig några av låtarna som ví lyssna på.

Kladd muffins

Hej sitter och äter världens nyttigaste fruukost kladdmuffins och dricker vramchocklad med masmellows ^_~. Idag ska jag vara hemma och packa mina kläder Berlin om bara 2 dagar yeah.
Bild på berlin

Slutet av världens kändaste trollkarl

Då var man hemma från bion hehe är sugen på lite bloggning ^_~ Jo idag som sagt har jag varit på bio med Silja och tre andra vänner ^-^ vi såg på Harry potter. Den var jätte bra, mer än jag hade förväntat mig! Haha jag tvekade på några sener men sen när det va över va det inget haha^^ Men ska inte avslöja mer än det pittelilla som jag redan har gjort. Tror att ni flesta vet hur slutet kommer vara... Hehe jag och Silja delade på en ernorm stor dricka och popcorn hehe, både jag och silja är gottegrisar, så allt var slut när filmen nästan var slut ^_~

Till bion...

Hej snart börjar Harry potter om ca 4 timmar är så taggad hehe ^^ Menmen först måste jag äta frukost och sånt innnan jag drar iväg till bergakungen... Det ska bli så kul! Just nu sitter jag i sängen och väntar tills  en vän ska vakna...
PS hon sover jätte hjupt märkte inte ens när jaag satte på glasögon på henne... men tog bort dom sen haha ^_~
Här ska vi Bergakungen i Göteborg. Harry potern börjar 14.50

Harry Potter

Hej, dåligt väder det har varit idag... I förra inlägget berättade jag att jag skulle boka biljetter till något. Tror att ni förståg att jag skulle boka biljetter till Harry potter. Japp ídag ska Karro, Jejje och Sara sova över för att vi ska se på den imon ^-^ Hoppas att den inte gör mig besviken ^_~ mrn det har varit en lång dag idag.
Biljetterna är bokade och reseverade, jag ser verkligen fram emot imon ^-^

press byrån

hej är i press byrån nu tänkte boka biljetter där, men det gick inte att göra det ni undra säkert vad för biljetter... Ps säger det sen men ska åka till bergakungen nu. Ni vet säkert vad nu men hej så lämge kram // kicki

Wii

hej  god morgon. Sitter i vardags rummet med ett kopp te och spelar brännboll med Silja ^_~ och kolla på när min levrans kommer.

PS: Silja ha damp nu på wwiieb haha ^^

God natt song ;)

Idag har jag bara varit med vänner ^^ Orka inte berätta mer god natt på er ^_~

Webshop

Hej jag köpte lite saker på nätet idag för ca 150 dollar i sista minuten ångrade jag mig. Men försent har redan betalat :( Jaja få stå ut med mina grejer som jag har köpte vad tycks?
SolglasögonKiss Lip Softsense (Strawberry Chocolate)
Chiffong Tank DressBlommor Ruffled sundress
  7. Hatt 170:-
  8. Donuts hörlurar 98:-
  9. tröja 98:-
Alltså jag fatta inte varför jag köpte så många klänningar jag passar direkt inte i klänningar^^ Kan jag ju erkänna men dom har ju öppet köp på sakerna så... Men tänkt dig allt måste tillbaka till Hong Kong/Korea/Japan/ Kina. Om jag ska lämmma tillbaka allt hehe^^ Men hoppas att jag bli nöjd med grejerna Natti natti

Vax a

Hej sitter i min nya soffa med ett glas te och titta på drama serien " Vax and Wane " och chatta med några väner på facebook :) Ville bra hälsa alla läsare god natt :)

Kate tsui, Roger Kwok och Ron ng är också med i denna serien.
Obs! Det finns en text^^ Sorry om ni ville följa den...

Shopping

Hej har kommit hem ... Idag köpte jag lite saker för mina pengar som jag hade fått. Just nu sitter jag med Karro i min nya soffa som jag fick igår den är jätte skön^^ och Silja seplar Wii, vi körde en sån test grej på hur gammal man var. Karro blev 50år gammal, Silja 64år gammal och jag 44 år haha. Så har vi också varit ute med några andra till.
  • Jetset klocka 300kr
  • smycen från glitter 49:-
  • Rosette från glitter 25:-
  • Frech manicure 59:-
  • Gul kolcka glitter 25:-

Födelsedag

Hej idag fyller jag år och har fyrat det stort med vänner i Vallhalla och Mcdonals så fick man också ett glas till. Iår önska jag att jag kunde bli vän med en igen... Men tror att det aldrig kommer hända. Men hur som helst har jag haft en jätte bra dag super alltså plus har man fått 2000Kr av mammi. Sen ska mian kusiner komma :D Längtar!
Ps: Fick 3000Kr och en moni väska av min kusin :)

Berlin :D

Hejhej min mammi är så himla på hittig... Först skulle vi igentligen till paris sen avbokade mammi det s jag blev jätte arg trodde att vi inte skulle någonstanss i sommar :( Men sen i morse visade hon mig att mammi hade bokat billjetter till Berlin. mammi lurade mig! Haha. Men nu är hotellet bokat och allt klart.
Inte illa. Hotellt är alldeles nytt så det bli typ inga bra bilder men lova att jag kommer med nya bilder snart :) Såklart efter jag har varit där då.

Becca design

Hej nu vill jag ge alla mina söta läsare ett erbjudande som Becca design vill erbjuda. Du få 15% rabbat på hela sortimentet, ange bara koden "Sommar15". En skön sommar önska jag alla läsare och Becca design.
tips på fina smyceen från Becca design. Du kan även hitta becca degin på mina banner ;)
...

Film

Hej idag har jag mest spänderat dagen hemma... Men har också varit ute med vänner. Idag så var jag med Sara, Jejje och Lisa vi gick runt och snackade. Sedan kom vi till en Lekplats så gungade vi på en häng matta gunga haha det va jätte kul! Jag flög bara av gungan^^ Nu har jag ett sår också :(. Men just nu titta jag på film kramis Kicki.

jHaha nu gå vi tillbacka till barndomen, Winx club. Jag titta på sesong 4 och det finns 6 st :) Ha en trevlig kväll♥

Fest hos mig den 8 juli

Hej igår hann jag inte skriva ett inlägg så gör det idag istället. Igår Skulle jag, Karro, Jejje, Sara k, Sara Å, Markus, och Alex egentligen till vatten palatset. Men det va stängt p.g.a renovering, så vi bestämmde oss för att åka till Åby badet istället men det var också stängt... Nu fick alla mer damp på mig, så var vi hungriga också så vi åkte till den närmaste Macdonals och åt. Jag tog en plus meny och fick ett Coca Cola glas. Efter gick vi hem till mig och på tårta och massor med saker! Gott... o.s.v. Haha världens bästa dag!
Presenter:

Smycken från Sara Å

K-halsband som står för Kicki från silja... Haha så fick jag smink av Karro ;) PS: Använder inte det^^

Bio present kort från Alex... Den med balongerna på :) 100Kr i den...

100 kr från Jeje&Marcus (syskon)

Till sist men inte minst min tårta som jag hade gjort alledes själv ^^

Vatten palatset

Nu drar jag iväg till Vatten palatset! Funfun... Ha en bra dag! Här kommer en låt som jag gilla haha den är jätte gammal ^^
Why by manney kennedy ♥

God natt :)

Hejhej har precis packat allt till Vatten palatset imon. Nu ska jag sova :) Inann jag gör det vill jag bara sätta upp en låt till alla söta läsare ^^ och hoppas att dom sover gott. Sångaren till låten heter Rong ng. Enjoy it!

Bada två dagar i rad!

Hej idag var jag och badade i min kompis pol^^ Gissa det var iskallat så kliades händerna "kloralagi^^". Men sitter just nu och titta på hotell med pappi. Haha vi är inte riktigt överens vilken jag vill si och han vill så... Jaja men vi kommer överens snart, hoppas jag.
Bjuder på liter bilder som jag tog^^ När jag va uppe

Paris Paris Yeah!

God morning på er allihopa och bonjour... Haha Nejnej bara skoja lite. Igår bestämmde mammi och pappi att vi skulle åka till paris den 18-21 Jul "I'm so exciting " Hehe håller på kika in på hotell nu^^ Det som är dåligt med Paris är att dom har så många stads delar att väljaa emellan... Själv så tar jag nog 7-Tour effiel. Tour Effel om ni hör på namnet så hör ni att det ligger nära Elfetornet :D och där har jag bestämt att vi ska bo...
Ps: Det är pappi som betalar hela våran resa^^ Jag längtar så mycket...
Idag:
Hade jag tänkt baka en egen tårta till mitt lilla kalas imon^^ Bilder kommer upp senare och denna gången lova jag om jag inte tappa bort min Iphone. Japp om jag gör det bli det xperdia istället!

Sol, vind och vatten...

Hej Detta va igår. Igår var det jätte konstigt väder haha^^ Som ni kanske såg på rubriken men hur som helst åkte jag och mammi och handla lite mat och grejer till min födelsedag funfun! Så öregnade det igår också-_- Men på andra sidan var det sol konstigt...
Men hur som helst idag har jag varit ute och gått lite, haha inget speciellt ska titta på drama nu :)
Rosett och sommar skor, som jag fick av mammi igår. Äslaka dom♥

Just three day left

Hej ni kanske undra vad som är tre dag kvar ni få gissa... Okej tänkte väl det ni hade fel. Jo jag ska till vatten palatset med mina vänner sedan ska jag ha kalas där haha Längtar för varje dag... Menmen jag gilla inte den röda ruchukanan eftersom jag fick ett R av den -_-". efter Vatten palatset ska vi åka hem till mig och grilla och sen sova över haha hoppas att alla få plats^^.

Dagen med kusinerna

Hej lekte med min kusins systemkamera haha jag bara älska systemkamror^^ Men nu ska jag berätta om dagen idag skrev jag klart en saga som jag hade hittat på själv haha, jag gilla att skriva. Sedan följde jag mina två kusiner till stan eller aa vad ska man säga vi tittade på tapet och plastgolv till retaurangen. Haha fick gå i flera tillar för att hitta de perfekta sakerna -_-" Varmt va det också så jag tänkte köpa en twister men blev inte så. Sedan åkte jag och min kusin hem tillsammans, påvägen hem träffade jag några vänner ståg och pratade en liten stund sen gick jag.
Jag idag!

Årets gräs kring^^

Mycket folk inte visste om mig att jag är ganska vild^^ Även om jag är tystlåten ibland eller faktiskt ganska ofta^^. Så var det gräs krig idag haha alla bombade mig med lite gres haha gräs mena jag ju! Åhh nu är jag full med gräs i hålet :( Men den som är med i leken på leken tåla... Men ska duscha nu hehe^^ Kommer tillbaka och upptaera mer ikväll kramis Kicki♥

Iväg

Hej nu ska jag iväg på mitt lilla uppdrag haha^^ Skoja men ska ut nu berätta mer när jag kommer hem!

Sol och glass

Hejhej kom preis hem från en Jacqi ;) Hade inte träffat henne på länge så det var roligt att se varandra igen^^ Anyway idag så solade vi, plockade körsbär, åt glass, tog foton och spelade vollyboll. Sedan tittade vi också på film också. Det har iallafall varit jätte roligt idag jag blir bara på bättre och bättre humör :D!
Har det så himla bra!♥

Jag är lätt förlåten, men det finns oftast undantag.

Dålig webcam^^
Vilken är ni?

Htc Wildfire S

Hej min kusins tjej min soa som man kalla henne för om hon e min bror eller kusins tjej^^ Men det va inte det inlägget va meningen för^^ Men honn fick precis en Htc wildfire S. Åhh älska den bara så himla mycket hon har en svart jag kanske ska få en lila eller svart :D på min födelsedag!

Yesterday!

Hejhej orkade inte blogga igår men blogga idag istället^^ Igår när jag kom hem träffade jag en vän på gården vi pratade om ganska mycket saker sen gik jag hem! och tittade på Drama haha. Som ni vet är jag helt galen i dramor och serier. Igår fick jag också 3 nya tröjor av mamma men visa som senare jag glömde min mobil i restuarangen -_-."